Wednesday, April 1, 2009

L.A.N oh lan...


lan tidoo...


wallaweh..napa ketara sgt perubahan lan...wateva la..lan ttp ensem..!!


lan n da geng...


vokal lan yg mantap seyh...

MUH sapalah xkenal..tmbah2 lan..trjun lombong lah ..haha..aku mmg minat abes lah mmat ni..sempoi gila,vokal power gila gaban..aku x se"gila" ni kalo x terjumpa dia n bakri dekat feringhi aritu..dah la tym vlntym..adeh!haha..lantak la org nk kata aku gila o apa ka..
so aku nk shre lah photo2 lan neh..siyesly aku surprised gila tgk dia tym dolo2..berlain sgt..dlo agak berisi,n ensem lain..skang pon ensem gak..haha...k lah..jom layan ramai2..!!

4 comments:

  1. woi... ko skodeng lan tido eh??? ke scandal dgn lan hah!!! marah nih!!

    ReplyDelete
  2. haduiii..ingat rajin update blog nape la..letak psl si landuo ni rupenye..ikha2... obses sgt ngn lan..ema ngn jay..terok2..aku ngan sape lak ek..??hehehehe

    ReplyDelete
  3. lin bengkek betul dgn lan..
    ema..aku n lan dh lama kwen dh..!!

    ReplyDelete
  4. kawen la sgt..dlm mimpi ek..hehehe.... ksian..kemaruk sgt ngn lan tu..haha

    ReplyDelete